Servicii
Soluții complete
pentru orice problemă tehnică
Ne dorim să îți oferim o experiență plăcută atunci când achiziționezi de la noi, motiv pentru care, pe lângă comercializarea echipamentelor, am inclus și servicii complementare, cum ar fi consultanța tehnică, garanție și service autorizat.
01.
Consultanță tehnică
Anii de experiență pe care i-am acumulat ne-au ajutat să îți punem
la dispoziție un personal specializat, care să te ajute să alegi produsul corect.
Pentru a fi convins că ai făcut alegerea corectă, poți apela la
serviciul de consultanță tehnică și, împreună, vom descoperi soluția optimă.

Ai nevoie de consultanță
în alegerea produsului
potrivit?
Contactează-ne chiar acum pentru a discuta
cu un reprezentant Vixim.

02.
Garanție și postgaranție
Atunci când îți asigurăm garanție pentru produsele comercializate, avem în vedere cadrul legal din România, în special Legea nr. 449/2003, republicată în 2008, privind „vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora”.
Furnizorii noștri asigură:
– Conformitatea produselor;
– Repararea lor în garanție și post-garanție;
– Piese de schimb în garanție și post-garanție.
Garanție extinsă
Descoperă produsele care beneficiază de garanție extinsă din partea furnizorului.

STANLEY FatMax
Sculele electrice profesionale din gama FatMax beneficiază de granție extinsă cu 24 de luni (persoane juridice) sau 12 luni (persoane fizice). Produsul trebuie înscris pe site în maxim 28 de zile calendaristice de la achiziționarea acestuia.

WASSERKONIG
Pompele de apă, hidrofoarele și motopompele beneficiază de garanție extinsă de până la 60 de luni pentru persoanele fizice, conform specificațiilor menționate pe site. Termenul de garanție va fi specificat pe certificatul de garanție al produsului.